Veelgestelde vragen coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 09-07-2020 | 13:03 uur

Algemeen

Wanneer is de Veluwse Bron weer geopend?

Wij zijn vanaf 30 juli weer geopend!

In verband met maatregelen die getroffen zijn om verdere verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen, zijn wij nog gesloten tot en met 29 juli. Vanaf 30 juli ben je weer van harte welkom!

Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Welke maatregelen heeft de Veluwse Bron getroffen i.v.m. het coronavirus?

Lees hier alle informatie over welke maatregelen ons resort heeft getroffen.

Reservering

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Je kan bij ons een reservering plaatsen voor een aankomst vanaf donderdag 30 juli. Het is enkel mogelijk om een arrangement of voucher te reserveren (o.b.v. beschikbaarheid). 

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Vanwege de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf de betaling te voldoen. Op de dag zelf kan je het resterende bedrag bij de receptie per pin of contactloos voldoen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze boekingskosten aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier zijn geen boekingskosten op van toepassing.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Heb jij een reservering staan tussen 16 maart en 31 december 2020 dan ontvang je van ons vóór 30 augustus een e-mail met daarin alle belangrijke informatie over jouw reservering.

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle bestaande e-tickets zijn in ieder geval verlengd tot en met 30 september 2020. Vul jouw e-ticket code in om te kijken tot en met wanneer jouw e-ticket geldig is en indien gewenst kan je een reservering plaatsen. Er geldt dan wel een beperkte beschikbaarheid. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Badenkaart

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Alle badenkaarten en jaarkaarten worden verlengd met 6 maanden geldigheid. Alle maand-badenkaarten krijgen 1 nieuwe maand geldigheid; de maand september 2020. LET OP: Ook voor badenkaart- en jaarkaarthouders is een online reservering verplicht. Via een e-mail hebben we je op de hoogte gebracht hoe je moet reserveren. Heb je geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid je SPAM-box en neem anders contact met ons op.

Reserveren
Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Jouw reservering is definitief zodra je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen.

Ik heb online een badenkaart gekocht en nog niet verzilverd, wat nu?

 Indien je een badenkaart online hebt gekocht, dan dien je het e-ticket die je direct na aankoop hebt ontvangen normaal gesproken binnen 30 dagen te verzilveren bij het resort. Omdat wij gesloten zijn is verzilveren nu niet mogelijk. Indien je het contactformulier invult met je naam, e-mailadres en e-ticketnummer, dan kunnen wij je een nieuw e-ticket sturen die wederom 30 dagen geldig is. Dit doen wij zodra wij weer geopend zijn zodat je ruim de tijd hebt het e-ticket te verzilveren voor de badenkaart.

Let op: Dit is alleen nodig als de badenkaart nog niet is verzilverd.

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Naar het contactformulier

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Omdat er voorlopig een beperkt aantal gasten is toegestaan in het wellnessresort, is reserveren verplicht. Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Heb je een bevestiging ontvangen? Dan is jouw reservering definitief!