Mijn reservering


Corona update: We zijn geopend! Lees hier alles over de laatste updates en maatregelen.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Lees alles over de maatregelen rondom het coronavirus.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annuleringsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.