Alle vragen


Reservering plaatsen

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

Je hebt de mogelijkheid om een dagentree (vanaf 10.00 uur) of een avondentree (vanaf 16.30 uur) te reserveren via de website. Reserveren is verplicht.

Bekijk direct de prijzen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van scrubzout en doucheproducten
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is verplicht om een bezoek aan ons wellnessresort vooraf te reserveren. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16:30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Kan ik met een groep reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om met jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een badenkaart, moet ik dan reserveren?

Indien je in bezit bent van een badenkaart hoef je niet te reserveren voor een dagje wellness.

Wat is de geldigheid van mijn badenkaart?

De geldigheid van jouw badenkaart hangt af van het aankoopmoment. Bekijk hier de geldigheid en voorwaarden van jouw badenkaart.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. 

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16:30 uur. Het is verplicht om te reserveren.

Reserveer jouw avondentree

Ik wil bij aanvang van mijn bezoek een badenkaart aanschaffen bij de receptie, moet ik dan een reservering maken?

Wanneer je bij aanvang van je bezoek een badenkaart wilt aanschaffen bij de receptie, is het niet nodig om van tevoren een reservering te maken. Na aankoop kun je de badenkaart direct gebruiken.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Wat zijn reserveringskosten?

Per reservering worden er €0,99 reserveringskosten in rekening gebracht. Dit om jouw reservering voor een dagje wellness zo goed mogelijk te verwerken.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoeken wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Eten & drinken

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

Ons restaurant is vanaf 10:00 uur tot 21:30 uur geopend. Je kan hier terecht voor verfrissende drankjes, heerlijke tussendoortjes of zelfs voor een complete maaltijd. 

Is reserveren in het restaurant verplicht?

Het is niet mogelijk om vooraf te reserveren voor het restaurant. Je kan ter plaatse bekijken of er plek is en dan kan je gewoon plaatsnemen.

Kan ik bij het resort lunchen of dineren als ik een allergie heb?

Het is mogelijk om tijdens jouw dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. Kijk op onze website voor meer informatie over het restaurant.

Heb je een gluten, lactose of andere allergie? Je kan dit het beste ter plaatse aangeven bij het personeel zodat je correct geïnformeerd kan worden.

Wat voor gerechten kan ik in het restaurant bestellen en wat is de prijs?

Je kan in ons restaurant terecht voor smakelijke gerechten zoals een lekkere snack tussendoor, lunch- en dinergerechten. Bekijk alvast de menukaart voor dé perfecte voorbereiding op jouw dagje wellness.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan.

Behandelingen

Welke behandelingen en/of rituelen kan ik reserveren?

Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die je kan toevoegen aan jouw dagje wellness. Naast de behandelingen worden er ook rituelen aangeboden. Ontdek het huidige rituelen aanbod.

Wat is een wellnessritueel?

Dagelijks worden er verschillende wellnessrituelen aangeboden. Bij deze rituelen staan ontspanning, geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Deze wellnessrituelen worden door een medewerker uitgevoerd en zijn in groepsverband.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is niet mogelijk om enkel een behandeling te reserveren. Je kan een behandeling uitsluitend reserveren in combinatie met de dagentree of een dagarrangement.

Moet ik mijn behandelingen en/of ritueel vooraf reserveren?

Wanneer je een behandeling en/of ritueel wenst te ondergaan tijdens jouw dagje wellness is het raadzaam om deze vooraf te reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan je bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of rituelen beschikbaar zijn.

Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een behandeling te reserveren zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren is dit uiteraard mogelijk.

Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.

Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

Het is mogelijk om een voorkeur aan te geven, tijdens het online reserveren kan je jouw voorkeur noteren in het opmerkingenveld. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter wij kunnen het helaas nooit 100% garanderen.

Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens het reserveren een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Is het mogelijk om meerdere behandelingen en/of rituelen te combineren?

Het is mogelijk om meerdere behandelingen en rituelen te reserveren. Houd er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door jou wordt doorgegeven tijdens het reserveringsproces. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.

Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.

Kan ik mijn behandeling en/of ritueel annuleren?

Het is mogelijk om jouw reservering te wijzigen en/of te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 24 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.

Over het resort

Wat zijn de openingstijden van het resort?

Maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 22:30 uur. Ontdek ook de openingstijden tijdens de feestdagen.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is verplicht om een bezoek aan ons wellnessresort vooraf te reserveren. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket

Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Hebben jullie ook abonnementen?

Als je in het bezit bent van een badenkaart, dan is reserveren niet verplicht. 

Wat kan ik verwachten bij een dagje wellness?

Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Loop ik de hele tijd naakt in het resort?

Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In onze restaurants, op het terras en Relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.

Wil je liever niet naakt? Ontdek dan onze badkledingdagen.

Wat moet ik meenemen voor een dagje wellness?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna.

✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Badkleding (alleen van toepassing op badkledingdagen)
✔ Flesje water
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten

Mag ik een eigen tas meenemen in het wellnessresort?

Je kan je eigen tas meenemen naar het wellnessresort, maar we vragen je vriendelijk om deze in je kluisje op te bergen tijdens je verblijf. Heb je binnen het resort een tas nodig voor bijvoorbeeld een flesje water en een handdoek? Dan hebben wij voor je een handige herbruikbare bruikleen tas beschikbaar. Voor deze tas wordt een borg van €5,00 op je rekening gezet. Deze borg wordt volledig terugbetaald wanneer je de tas aan het eind van je bezoek weer inlevert. Zo dragen we samen bij aan een duurzaam en ontspannen verblijf.

Moet ik een badjas bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren.

Zijn er kranten en tijdschriften aanwezig?

Er zijn kranten en tijdschriften beschikbaar voor onze gasten in ons wellnessresort.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet, e-reader, smart-watch mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens jouw dagje wellness goed te drinken. Je kunt jouw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Kan ik bij het resort kolven en is er een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van de Veluwse Bron kan je de auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Onze parkeerplaats beschikt ook over oplaadpunten voor elektrische auto's. Hier kan je de auto laden met jouw laadpas.

Het is niet mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van Veluwse Bron.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Onze parkeerplaats beschikt over oplaadpunten voor elektrische auto's. Hier kan je de auto laden met jouw laadpas.

Hoe kan ik het resort bereiken met openbaar vervoer?

De Veluwse Bron is bereikbaar met openbaar vervoer. Je dient uit te stappen bij de bushalte; Oranjeweg. Vanaf daar is het ongeveer 23 minuten lopen naar Veluwse Bron.

Als alternatief kun je gebruikmaken van de haltetaxiRRReis, die stopt bij de hoofdingang van het resort. De haltetaxi sluit aan op treinstations zoals Nunspeet, ’t Harde en Apeldoorn en kost tussen €3 en €9 per persoon. Reserveer minimaal één uur van tevoren via haltetaxiRRReis.nl. Meer informatie hierover vind je hier.

Hebben jullie badkledingdagen?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

De Veluwse Bron is rolstoelvriendelijk, er is een lift aanwezig om op iedere verdieping te komen. Wij kunnen voor jou stoelen bij de douchepleinen plaatsen. Je mag met de rolstoel ons wellnessresort betreden echter is het niet mogelijk om alle baden in te gaan en voorzien wij niet in een til-lift. Wanneer je een sauna ingaat dien je de rolstoel buiten de sauna te laten staan. Buiten is er een diversiteit aan sauna's en baden die grotendeels van een trap voorzien zijn, maar er zijn ook diverse sauna's op gelijk niveau.

Wat is de minimum leeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 14 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 14 en 18 jaar mogen de Veluwse Bron alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen.

Mag ik roken in het wellnessresort?

Ons wellnessresort is rookvrij. Roken is alleen toegestaan in een speciale rookzone.

Badkledingdagen

Is het dragen van badkleding op badkledingdagen verplicht?

Het is verplicht om badkleding te dragen op badkledingdag. Op de reguliere saunadagen is het niet toegestaan om badkleding te dragen.

Wat voor badkleding is toegestaan?

Uitsluitend op de badkledingdagen is badkleding toegestaan. Voor dames is een badpak, bikini of tankini toegestaan en voor heren is een zwembroek toegestaan. Het is voor dames niet toegestaan topless van de faciliteiten gebruik te maken op deze dagen. Voor zowel dames als heren is het niet toegestaan om een G-string te dragen en een burkini is tevens niet toegestaan.

Is lichaamsbedekkende badkleding toegestaan?

Het dragen van lichaamsbedekkende badkleding zoals een burkini of hoofddoek is niet toegestaan. Dit besluit is genomen met het oog op jouw gezondheid en hygiëne tijdens een saunabezoek. Bedekkende kleding kan het afkoelen van je lichaam belemmeren, wat kan leiden tot gezondheidsrisico's. Daarnaast voert je lichaam tijdens een saunabezoek veel afvalstoffen af. Bedekkende badkleding kan deze afvalstoffen vasthouden en verspreiden, wat niet hygiënisch is voor jou en andere gasten.

Wanneer is het badkledingdag?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Bekijk de badkledingdagen

Cadeaubon

Kan ik reserveren met een cadeaubon?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. 

Hoe kan ik een Wellness Giftcard of Wellness Giftcard Special bestellen?

De Wellness Giftcard of een Wellness Giftcard Special kan je online bestellen. De Wellness Giftcard is ook te koop bij de receptie van de deelnemende resorts. De Wellness Giftcard Special kan uitsluitend online gekocht worden. 

Wat is het verschil tussen een Wellness Giftcard en een Wellness Giftcard Special?

Met een Wellness Giftcard geef je een cadeaubon met een bedrag die vrij te besteden is. Een Wellness Giftcard Special is een vastgesteld arrangement wat je cadeau kan geven. 

Hoe moet ik reserveren met een Wellness Giftcard Special?

Jouw Wellness Giftcard Special is direct online te verzilveren bij het deelnemende resort.

  1. Ga naar E-ticket verzilveren en voer jouw persoonlijke code in;
  2. Kies een datum en maak de reservering compleet;
  3. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.
Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aanschaffen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aanschaffen.

Accepteren jullie VVV bonnen?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Accepteren jullie de cadeaukaart BeautyCadeau kaart?

Wij accepteren de BeautyCadeau kaart m.i.v. 14-11-2023 niet meer.

Accepteren jullie de Bongo cadeaubon?

Wij accepteren Bongo cadeaubonnen. Je kan jouw Bongo voucher verzilveren op Bongo.nl. Hierna ontvang je de e-ticketcodes per e-mail waarmee je een reservering kan maken bij ons resort. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de Bongo helpdesk, zij helpen jou graag verder. 

Accepteren jullie de Nederlandse Sauna Cadeaubon?

Wij accepteren de Nederlandse Sauna Cadeaubon niet.

Mijn reservering

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van scrubzout en doucheproducten
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annuleringsvoorwaarden.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

E-ticket / Voucher

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vind je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Hoe verzilver ik mijn BeWellness voucher?

Volg de volgende stappen om jouw BeWellness voucher te verzilveren.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal vier codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier jouw dagje wellness

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Ik heb een e-ticket, hoe kan ik de geldigheid bekijken?

Ben je in het bezit van een e-ticket? Dan kan je de geldigheid checken door de code van het e-ticket in te voeren op onze website bij e-ticket verzilveren. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Controleer de geldigheid door je e-ticketcode in te vullen. Onder het kopje (bekijk) jouw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket. 

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16:30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat je enkel vanaf 16:30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16:30 uur. Wanneer je eerder dan 16:30 uur arriveert kan je niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16:30 uur is dan beschikbaar.

Ik heb een voucher voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een Voucher voor een dagentree is vanaf 10:00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Overige vragen

Ik ben zwanger, kan ik dan de sauna in?

Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als jij dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar jouw lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.

Ik heb diabetes, kan ik dan de sauna in?

Ja, in de meeste gevallen kunnen mensen met diabetes de sauna gebruiken, maar het is belangrijk om voorzorgsmaatregelen te nemen. Raadpleeg altijd je arts voordat je de sauna betreedt, monitor je bloedsuikerspiegel regelmatig, en wees alert op tekenen van lage bloedsuikerspiegel (hypoglykemie). Bij onze receptie hebben we de mogelijkheid om je bloedglucose te meten via je eigen telefoon.

Kan ik met een stoma het wellnessresort bezoeken?

In ons wellnessresort ben je van harte welkom met een stoma. Houd er wel rekening mee dat door het zweten de huidplak los kan laten. Wij adviseren daarom speciale tape te gebruiken om dit te voorkomen. Ook verlies je in de sauna veel vocht en zout, neem daarom voldoende drinken mee om je vochtbalans op peil te houden. Heb je nog twijfels? Wellicht helpt het artikel van stomaatje.nl je verder. 

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Wat is een opgiet beleving en moeten wij hiervoor reserveren?

Een opgiet beleving is een uniek saunaritueel waar je kosteloos van kan genieten bij ons wellnessresort. Ontdek ook alle andere (do it yourself) wellnessrituelen.

Kan ik tijdens mijn saunabezoek het resort verlaten?

Het is niet toegestaan, om tijdens jouw saunabezoek, het resort tussentijds te verlaten. Wanneer je het resort wel wilt verlaten, bijvoorbeeld om te roken, dien je de rekening te voldoen en kan je jouw bezoek helaas niet meer vervolgen.

Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

Ben je iets vergeten na jouw bezoek aan ons resort? Je kunt dan contact opnemen met ons door het middel van het volgende contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. Gevonden voorwerpen kunnen alleen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.

Op welke afstand liggen de hotels van het resort of is het mogelijk om bij het resort zelf te overnachten?

Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.